- Przedmiotem działalności sklepu internetowego Polskie Meble jest sprzedaż mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz.
- Wszystkie produkty znajdujące się w sklepie są fabrycznie nowe, objęte pełną gwarancją producenta oraz wszystkimi innymi prawami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa.
- Wszelkie wymienione w sklepie nazwy są używane w celach identyfikacyjnych i mogą stanowić zastrzeżone znaki towarowe swoich właścicieli.
1. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
- Zamówienia można składać przez całą dobę siedem dni w tygodniu, za pośrednictwem koszyka sklepu internetowego, poczty elektronicznej (e-mail) lub telefonu.
- W przypadku zamówienia telefonicznego lub e-mail wymagane jest podanie dokładnej nazwy i numeru zamawianego towaru oraz określenie kolorystki drewna i tkanin (jeśli dotyczy), za pomocą nazw i oznaczeń wystepujących w sklepie.
- W razie zamówienia mebli z powierzonej tkaniny lub z tkaniny nie występującej w sklepie wymagany jest kontakt z obsługą sklepu w celu ustalenia dodatkowych kosztów lub odpowiedniego pomniejszenia ceny.
- Jeśli zamówienie będzie niekompletne, tzn. nie będzie określać koloru drewna, tkaniny lub jeśli to niezbędne wymiarów, nie będzie realizowane.
- Złożenie zamówienia w sklepie w każdej formie jest równoznaczne z akceptacją jego regulaminu.
- Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia w razie nie przestrzegania przez klienta wspomnianego regulaminu, a także do odmowy jego przyjęcia bez podania przyczyn.
- Na wyraźne życzenie klienta, po dokonaniu zamówienia, sklep może przesłać bezpłatnie, niewielkie próbki kilku wybranych przez klienta tkanin (dotyczy wyłącznie tkanin), w celu potwierdzenia kolorystyki.
- Działalność sklepu ogranicza się do terytorium Polski i podzielona jest na województwa w celu ustalenia kosztów dostaw, spowodowanych różnymi odległościami klienta od sklepu, oraz możliwościami logistycznymi sklepu. Przed dokonaniem zamówienia koniecznie zapoznaj się z cennikiem dostaw. Patrz koszty wysyłki.
- Bezwzględnym warunkiem przyjęcia zamówienia jest podanie danych personalnych, niezbędnych do identyfikacji kupującego, oraz jeśli to wymagane wpłata odpowiednich zaliczek.
2. REZYGNACJA Z ZAMÓWIEŃ i ZMIANA DANYCH.
- Od chwili złożenia zamówienia aż do momętu rozpoczęcia realizacji klient ma prawo zmienić dane dotyczące faktury oraz zmienić lub całkowicie zrezygnować z zamówienia bez jakichkolwiek konsekwencji. W takim wypadku wszystkie ewentualnie pobrane wcześniej zaliczki, dotyczące w/w zamówienia zostaną niezwłocznie zwrócone w całości.
- O zmianie zamówienia lub rezygnacji z niego należy natychmiast poinformować sklep poprzez e-mail biuro@sklepmeble.net.pl lub formularz kontaktowy z podaniem pełnych danych personalnych oraz zamówienia.
- Jeżeli zamówienie zostanie zmienione z jakichkolwiek powodów, termin jego realizacji liczony będzie od zmiany, tak jak od złożenia zamówienia.
- Jeśli podczas realizacji zamówienia okaże się że zamówiony towar nie może zostać wyprodukowany czy też został znacząco zmieniony, klient zostanie o tym natychmiast poinformowany lub zostanie mu zaproponowany inny podobny. W razie braku jego akceptacji zamówienie zostanie anulowane a wszystkie pobrane zaliczki zwrócone w całości, na konto wskazane przez klienta w terminie 7 dni roboczych, od rezygnacji lub anulowania.
- W przypadku zgłoszenia błędów w zamówieniu powstałych z winy klienta (np. błędnie wybrany kolor, tkanina, forma płatności itp.) zostanie on poinformowany o sprostowaniu. Będzie mu przesłane poprawione zamówienie które należy obowiązkowo potwierdzić. W takim przypadku termin realizacji zostanie odpowiednio wydłużony, patrz punkt 2.3
3. PŁATNOŚCI, CENY I ROZLICZENIA
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen bez wcześniejszego informowania, dodawania oraz usuwania produktów a także do przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych.
- Zmiany cen o których mowa w pkt. 3.1 nie dotyczą zamówień będących w trakcie realizacji.
- Cena widoczna przy produkcie staje się wiążąca po dokonaniu zamówienia.
Oferta cenowa dotyczy wyłącznie klientów sklepu POLSKIE MEBLE.
- Na życzenie wystawiamy faktury VAT.
- W przypadku zamówienia nie typowego (np. na wymiar lub z powierzonego materiału) jedyną możliwą formą płatności jest przedpłata. Dopiero po jej wpływie zamówienie będzie realizowane.
- Ceny towarów prezentowanych na stronach sklepu są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
- Ceny nie obejmują kosztów transportu, prowizji za płatność kartą czy też kosztów związanych z zakupem na raty. Z cenami transportu można się zapoznać na karcie produktu, w menu podręcznym w zakładce koszty wysyłki.
- Produkty wraz z cenami prezentowane w sklepie nie są ofertą handlową w rozumieniu art. 543 kodeksu cywilnego, lecz zaproszeniem do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 kc.
- Za wyjątkiem pkt. 3.6 nie są pobierane przedpłaty na prezentowany na stronach sklepu towar.
4. REALIZACJA, DOSTAWA I ODBIÓR
- Realizacja rozpoczyna się zaraz po przyjęciu i potwierdzeniu zamówienia. Klient na życzenie, może być informowany o dokonanych postępach, w wybrany sposób.
- Kiedy towar zostanie już przygotowany do transportu klient zostanie poinformowany o terminie dostawy / odbioru. Informację tą należy bezwzględnie potwierdzić i zaakceptować lub nie. W razie braku akceptacji klientowi zostanie zaproponowany inny, najbliższy możliwy termin dostawy / odbioru . Brak kontaktu z klientem na tym etapie spowoduje wstrzymanie dostawy / odbioru.
- Jeśli zamówienie dotyczy kilku produktów o różnych terminach realizacji zostanie ono dostarczone po skompletowaniu całości, tzn. po terminie o najdłuższym czasie realizacji.
- Przy odbiorze towaru klient jest zobowiązany sprawdzić czy dostarczony towar jest kompletny, zgodny z zamówieniem oraz czy nie jest uszkodzony mechanicznie. Kontroli należy dokonać w obecności osoby która dostarczyła towar.
- Po pomyślnej kontroli należy potwierdzić to pisemnie na dokumencie dostawy. Jeśli są jakieś uwagi odnośnie towaru należy je tam właśnie umieścić. W innym wypadku reklamacje w związku z brakami, niezgodnością z zamówieniem i uszkodzeniami mechanicznymi nie będą rozpatrywane!
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za błędnie podany adres dostawy w wyniku którego towar nie został dostarczony na czas lub został dostarczony pod zły adres.
- Nie odebranie przez klienta towaru we wcześniej uzgodnionym terminie skutkuje zerwaniem umowy.
- Cena dostawy nie obejmuje wnoszenia towaru do domu (lokalu) klienta, wydanie towaru następuje z samochodu, od tego momentu ryzyko utraty bądź uszkodzenia towaru przechodzi na klienta.
- Cena dostawy w wypadku odbioru osobistego (w magazynie sklepu) wynosi 0 zł.
UWAGA! Przyjęcie towaru bez zastrzeżeń spowoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu niezgodności z zamówieniem braków ilościowych oraz uszkodzeń mechanicznych. Wszystkie zastrzeżenia odnośnie w/w spraw należy koniecznie umieścić w dokumencie dostawy w obecności dostawcy (kierowcy).
5. REKLAMACJE
- Każdy z towarów prezentowanych w sklepie objęty jest pełną gwarancją oraz innymi ochronami wynikającymi z litery prawa, na terytorium RP.
- W przypadku stwierdzenia wad ukrytych należy powiadomić o tym sklep poprzez pocztę elektroniczną z podaniem numeru i nazwy zamówienia, danych osobowych, daty nabycia oraz dokładnym opisem wady.
- W możliwie najkrótszym czasie sklep rozpatrzy państwa reklamację i zaproponuje jej rozwiązanie.
- Z powodów organizacyjnych termin wykonania naprawy gwarancyjnej lub wymiany na nowy ustalany jest indywidualnie, nie może być jednak dłuższy niż 21 dni od daty rozpatrzenia zgłoszenia.
- Niezgodności kolorów tkanin lub wybarwień drewna wynikające z różnych ustawień wyświetlania na monitorze nie stanowią podstawy do reklamacji.
Ważne! Reklamacja obowiązkowo musi zostać zgłoszona z podaniem danych osobowych i adresowych kupującego daty zakupu oraz dokładnym opisem wady.
6. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- W terminie 10 dni od daty dostarczenia zamówionego towaru klient ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyn, według zasad ogólnych na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr.22 poz 271), poprzez złożenie sprzedawcy oświadczenia na piśmie.
- Zwrot towaru następuje na koszt kupującego na adres sklepu POLSKIE MEBLE lub po konsultacji z obsługą sklepu towar może zostać odebrany przez transport sklepowy, również na koszt kupującego w najbliższym możliwym terminie.
- W w/w wypadku sklep zobowiązany jest zwrócić pełną kwotę zakupu towaru. Zwrotowi nie podlegają koszty transportu.
- Zwracany towar nie może nosić jakichkolwiek śladów użytkowania, musi być w fabrycznym opakowaniu, musi być kompletny oraz musi być do niego dołączony dokument zakupu (paragon bądź faktura). W innym wypadku zwrot nie będzie możliwy.
- Prawo do zwrotu o którym mowa w pkt. 6.1 nie przysługuje w wypadku kiedy towar został wykonany "na zamówienie" tzn. według wymiarów podanych przez klienta z powierzonych materiałów lub został w jakikolwiek sposób zmieniony na życzenie klienta.
- Zwroty odesłane za pobraniem nie zostaną przyjęte.
7. POLITYKA PRYWATNOŚCI I POUFNOŚĆ DANYCH
- Sklep oświadcza że zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr. 133 poz 883) wszelkie dane osobowe podane w zamówieniu oraz w każdej innej formie będą zabezpieczone przed dostępem osób nieuprawnionych.
- Wszystkie dane przez nas pozyskane będą przetważane w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia oraz srawnego działania sklepu.
- Poprzez akceptację regulaminu klient oświadcza że ma swiadomość możliwości dostępu do treści swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz na wyraźną prośbę (wymagana forma pisemna) żądania zaprzestania ich przetważania.
- Dane pozyskane z analizy logów serwera wykożystywane są jedynie w celu prowadzenia statystyk oglądalności strony www.sklepmeble.net.pl
8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Złożenie zamówienia w sklepie oznacza akceptację jego regulaminu.
- Sklep dołoży wszelkich starań aby prezentowane w nim opisy towarów oraz dane techniczne były zgodne z rzeczywistością.
- Sklep ma prawo do zmiany niniejszego regulaminu bez wcześniejszego informowania.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego oraz inne przepisy obowiązującego prawa na terytorium RP.
- Sądem właściwym do rozpatrywania sporów dotyczących działalności sklepu Polskie Meble jest sąd w Kępnie.